<transcy>FAQ</transcy>

Veel uitgebreide vragen:

 

 

Kan ik mijn bestelling annuleren hierboven ik een aankoop heb gedaan op de website?

Natuurlijk! We bieden onmiddellijke annulering van bestellingen tot een limiet van 24 uur na aankoop - dus als u van gedachten veranderd tijdens tien periode – stuur ons een bericht naar info@cubos.nl en we zullen annuleren en u vollezo bestell we dig heugbetalen.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren van ruilen?

Ons retourbeleid duurt 30 dagen en pas wanneer het pakket op uw adres wordt afgeleverd. Als u iets wilt retourneren, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via info@cubos.nl en we zullen binnen 24 uur reageren om u te helpen bij het proces.

 

Welke soorten betalingen u?

We accepteren alle betalingen met Visa, MasterCard, American Express en Apple Pay.

 

Wat zijn uw verzendopties?

elf verzending en bezorging voor meer pagina gedetailleerde informatie over levering, leveringen en andere informatie.

 

Wat moet ik doen als het artikel dat ik heb besteld kapot of beschadigd?

We zullen het goedmaken als u dit overkomt. Als er iets fout is met het artikel, neem dan binnen 7 dagen, bij ontvangst van het artikel, contact met ons op via info@cubos.nl. We lossen het dan zo snel mogelijk op.